Pocetna Društvo Turistička konferencija Zapadne Srbije

Turistička konferencija Zapadne Srbije

240
0
Podelite

Turistička organizacija regije Zapadna Srbija uz podršku Ministarstva trgovine,turizma i telekomumikacija organizovala je treću Turističku konferenciju Zapadna Srbija, koja se održava ove godine u hotelu Panorama na Zlataru.

Nakon uspešno organizovane dve konferencije na Zlatiboru i Tari, namera je da se okupi turistička struka kako bi se sumirali godišnji rezultati, kao i da se predstave dalji planovi za razvoj turizma, ne samo regije Zapadna Srbija kao jedne od najprosperitetnijih turističkih regija, već i cele Srbije.

“Ove godine akcenat konferencije je na upravljanju turističkom destinacijom i razvoju turističkih proizvoda, a novina je da će biti predočeni i primeri dobre prakse i iz inostranstva”, kazao je direktor TO Regija Zapadna Srbija Miroslav Rađen.

Rađen je istakao da ovoj konferenciji prisustvuju predstavnici Istarske razvojne agencije, Turističke zajednice Umag, kao i kolege iz Crne Gore. Predviđeno je i predavanje gosta iz Švedske koje će biti zanimljivo za sve turističke radnike.

Konferenciji je prisustvovala i direktorka TO Srbija Marija Labović, koja je istakla da na osnovu rezultata zaključno sa oktobrom mesecom 2019. godine sa sigurnošću može da se kaže da je u odnosu na isti period prošle godine zabeležen dalji rast turističkih dolazaka i noćenja u Srbiji.

“Možemo da zaključimo da će 2019. biti nova rekordna godina kada su rezultati u turizmu u pitanju. To je za nas jako važno, za našu zemlju, ali nas to obavezuje da treba da nastavimo još efikasnije i u 2020. godini. Tu mislim na sve činioce u turizmu od pružaoca usluga do institucija koje se bave promocijom svih destinacija kako bi privukli još veći broj turista, odnosno da što duže ostanu u Srbiji i i imaju veću potrošnju”, naglasila je Labović.

Ona je kazala da je Zapadna Srbija jako važna za turizam Srbije, naročito kada se govori o bogatstvu turističke ponude koju ova regija ima ali i po rezultatima koje ostvaruje svake godine kada je broj turističkih dolazaka i noćenja u pitanju.

“Saradnja TO Regija Zapadna Srbija sa to Srbije je jako dobra što je veoma bitno, da postoji sinergija, jer zajedničkim ulaganjima postižemo bolje rezultate, tako i naš glas može dalje da se čuje”, mišljenja je Labović.

Direktorka TO Srbije je kazala da će sledeće godine fokus biti na promociji kulturno – istorijskog nasleđa koje se prožima kroz većinu turističkih proizvoda koje Srbija ima, a ideja se bazira na avanturama duha jer je to poslednja brošura koju je TO Srbije objavila a koja se upravo bavi kulturno – istorijskim nasleđem.

“Planiramo da tu temu dodatno razradimo kako bismo je protkali kroz sve sezone i kroz turističke proizvode koji nisu samo isključivo vezani za kulturno – istorijsko nasleđe”, precizirala je Labović.

Ona je podsetila da činjenica da je oko 100 hiljada turističkih vaučera podeljeno mnogo pre roka pokazuje koliko je veliko interesovanje, i najavila da je plan da se i u 2020. godini nastavi sa ovim aktivnostima, jer kako je rekla doprinosi da se produži boravak domaćih turista na destinaciji, ali i da se još veći broj domaćih turista odluči da svoj odmor provede u Srbiji.

Direktor TO Zlatar Branko Pucarević je istakao da je velika odgovornost biti domaćin ovakvom skupu posebno kada se ima u vidu da je planina Zlatar dugo godina bila zaboravljena turistička destinacija.

“Međutim ta ružna statistika se promenila, pa samo u ovoj godini imamo izgrađenih preko 120 apartmana, novi hoteli, pešačke staze, a sve to uz pomoć resornog ministarstva i TO Srbije. Uspeli smo da vratimo Zlatar na turističku mapu Srbije, a 2019. godina biće rekordna sa preko 120 hiljada ostvarenih noćenja”, kazao je Pucarević.

On je istakao da je prva asocijacija na Zlatar, Specijalni rezervat prirode Uvac i kralj nebeskih visina beloglavi sup, ali i zlatarski sir, pita od heljde, ali pre svega ono čime se cela Srbija ponosi a to je gostoprimstvo.

Ostavite odgovor