Pocetna Društvo Turisti se vraćaju u Užice

Turisti se vraćaju u Užice

631
0
Podelite

U okviru projekta Radio Užica, nedeljnika “Vesti” i portala “Infoera” predstavljamo ustanove koje funkcionišu na teritoriji grada Užica. Kako je turizam jedna od grana na kojoj se zasniva razvoj grada, važnu ulogu u tome ima Turistička organizacija Užica.

U okviru ove ustanove postoji tim ljudi koji ima zadatak da radi na promociji turizma, kaže direktorka Turističke organizacije Užice Danijela Đorđević Arsić. Ona kaže da oni vode računa o celokupnoj turističkoj ponudi grada, ali se baziraju na svoju primarnu delatnost, a to je promocija turizma, lokaliteta , ali i predstavljanje seoskog turizma, manifestacija, kao i festivala koji se dešavaju na teritoriji Užica.

-Poslednjih godina posebnu pažnju smo usmerili na zaštićeno prirodno dobro Potpećku pećinu, kojom Turistička organizacija gazduje skoro dve decenije. Iz godine u godinu ona dobija novo ruho, jer se u nju konstantno ulaže. Ove godine smo uložili osam miliona dinara u njeno uređenje, zahavaljujući projektu koji je podržalo Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i Grad Užice. Zahvaljujući ovom, ali i ulaganjima u prethodnom periodu, broj posetilaca u Potpećkoj pećini je već ove godine uvećan za 15 odsto,- kaže Danijela Đorđević Arsić.

U okviru Turističke organizacije Užice, već dve godine posluje i Konačište “Grad”, koje je prepoznato kao mesto gde dolaze pre svega poslovni ljudi. Po strukturi i načinu poslovanju Konačište je privuklo i veliki broj stranih gostiju.

-U okviru Turisičke organizacije radi i Info centar, u ulici Dimitrija Tucovića u Užicu. To je mesto gde turisti mogu kupiti suvenire, dobiti promo materijale, ali i dobiti sve informacije koje se tiču turističke ponude i lokaliteta na terotoriji grada.-

Zakon o turizmu promenjen je 1.jula ove godine. Do tada je Turistička organizacija bila posrednik u seoskom turizmu, pa su tako pratili njihov kompletan promet. Sada je to prebačeno na loklane samouprave.

-Brojne prezentacije i promocije koje se rade u zemlji i inostranstvu imaju odjeka, što se vidi u povećanom broju gostiju. Prošle godine povećanje broja turista u Užicu bilo je na nivou od 12 odsto. Za prvih devet meseci ove godine to je oko 10 odsto, ali očekujemo da taj procenat bude viši nego prošle godine. Evidentan je povećan broj turista iz Kine. Zadatak nam je da im prezentujemo naše krajeve, da budemo dobri domaćini i da na najbolji način iskoristimo njihovu ekspanziju. Kinezi, ali i drugi turisti, su obično na proputovanju kroz naš grad ka Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini, ali svi oni vrlo često se vraćaju u Užice,- kaže direktorka Turističke organizacije Užice.

Ove godine Turistička organizacija Užice imala je zapažene nastupe na sajmovima u zemlji i inostranstvu, gde se pojavljuje zajedno sa kolegama na štandu Turističke organizacije Regije Zapadna Srbije. U okviru progama rada kao najznačajniji ističu se Sajmovi turizma u Beogradu, Nišu, Kragujevcu i Novom Sadu.

-Ove godine gostovali smo u Istri kod naših kolega iz Istarske razvojne agencije i tamošnje Turističke organizacije. Posebno je bila zapažena naša promocija u Puli. Predstavili smo se treću godinu za redom i u Italiji. Ove godine bili smo u Vićenci, gradu koji ima najveću srpsku zajednicu u Italiji, a predstavili smo se i u Srpskoj pravoslavnoj crkvi u Trstu.-

Za sledeću godinu planirana je promocija u Beču u Astriji, zatim u Rumuniji, kao i u Sloveniji. U Turističkoj organizaciji Užice smatraju da su ovakve promocije veoma značajne za privlačenje novih gostiju, ali i razmenu iskustva sa tamošnjim kolegama.

PROJEKAT RADIO UŽICA “JAVNE USTANOVE – IDENTITET GRADA” SUFINANSIRA GRAD UŽICE

STAVOVI IZNETI U PODRŽANOM MEDIJSKOM PROJEKTU NUŽNO NE IZRAŽAVAJU STAVOVE ORGANA KOJI JE DODELIO SREDSTVA

Ostavite odgovor