Pocetna Ekonomija Obuka u Komori: Kako poboljšati biznis kroz digitalni marketing

Obuka u Komori: Kako poboljšati biznis kroz digitalni marketing

311
1
Podelite

RPK Zlatiborskog upravnog okruga organizuje dvodnevnu obuku na temu: Kako poboljšati biznis kroz digitalni marketing, koja na sveobuhvatan način obrađuje ovu temu. Obuka će biti održana 11. i 12. aprila, od 9 do 16h u Regionalnoj privrednoj komori u Užicu (Dimitrija Tucovića br.52, II sprat).

Trening obuhvata integrisana praktična znanja i primere iz dugogodišnje prakse predavača Bojana Kovač Vučković , diplomirani ekonomista i marketing ekspert. Nakon radionice daje se feedback na osnovu kojih polaznici dobijaju smernice koje oblasti da unapređuju u budućem radu i kako da naučeno primene.

ТЕМЕ:

Kako poboljšati biznis kroz marketing na društvenim mrežama

Zašto kao kompanija morate biti prisutni na društvenim mrežama naročito na Facebooku i mobilnim platformama (Instagram)

Kako da postujete sadržaj koji će zaista privući vaše kupce,  potencijalne mušterije ili ciljnu grupu koju želite da dosegnete

Kako da pravilno setujete i optimizujete Facebook Page uz pomoć SEO /ključnih reči

Sve o strategiji sadržaja na Facebooku kroz primere

Sve tajne Instagrama i šta je to što ovu zajednicu čini jedinstvenom za vaše poslovanje

Tajni načini i besplatni alati kako bi baš vaš biznis bio prvi u pretrazi na Instagramu

Kreiranje strategije sadržaja i kreiranje hashtag strategije na Instagramu

Šta je to što Facebook and Instagram nude kao individualne platforme.

Kako oglašivači na društvenim mrežama integrisano koriste Facebook i Instagram.

Razlike između Osnovne, Custom i Lookalike Publike.

Kako i kada koristiti napredno targetiranje – Custom Publike.

Kreiranje Custom Publike.

Kako da kreirate reklame pravo iz vaše Facebook business Page

Kako da dosegnete prave ljude sa vašom reklamom.

Saznajte zašto i kada vaša reklama neće biti objavljena.

Pravi naslovi za vaše reklame, za landing stranicu na sajtu itd.

Primeri kreativnih kampanja i iz bogate prakse predavača koje možete da iskoristite i u vašim kampanjama

Proces odobravanja reklama i kako da pristupite podešavanjima

Struktura Facebook reklame i na koji način se reklama isporučuje ciljnim grupama.

Određivanje ciljeva reklame u zavisnosti od vaših offline biznis ciljeva, aktivnosti i strategije

Facebook i Instagram – Kako se oglašava i kako od oglašavanja zaraditi – merenje ROI, testiranje reklama

Kreiranje Facebook kampanje, ad setova i reklame

Upravljanje metodom plaćanja i fakturama

Kako koristiti alate merenja kako bi poboljšali performanse vaših reklama

Uvid u bolje razumevanje vaše publike i tržišta uz FB alate i statistiku

Kako da pronađete i razumete metrike koje su vam neophodne za merenje rezultata u odnosu na uspeh plaćene kampanje

Pravljenje prilagođenog izveštaja za svoj biznis ili za biznis vašeg klijenta

Kako najbolje iskoristiti resurse i alate u digitalnom marketingu

Koje su prednosti, a koja ograničenja digitalnog oglašavanja

Kreativnost na delu – kopirajt, dizajn i pomoćni online besplatni alati za vizuale i video

Kompletan kurs za Facebook i Instagram kampanje i oglašavanje putem Ads Managera

Kako se promovisati kroz druge profile (građenje LinkedIn profila –strategija i plan vođenja ličnih i kompanijskih profila, kreiranje grupa)

Facebook i Instagram – Brand Awareness

Facebook – PIKSELI – Praćenje korisnika na sajtu putem pikselizacije/remarketing – retargeting, kreiranje piksela i

Sva pravila blogovanja i kopirajtinga i razlike između njih

Cilj seminara: Unapređenje praktičnih znanja i veština iz oblasti digitalnog marketinga u rešavanju poslovnih problema. Cilj edukacije je osposobljavanje učesnika za samostalno kreiranje poslovnog profila na društvenim mrežama, upoznavanje sa načinima poslovne komunikacije putem društvenih mreža i planiranje strategije oglašavanja na internetu.

Trening obuhvata integrisana praktična znanja i primere iz dugogodišnje prakse predavača. Nakon radionica daje se feedback na osnovu kojih polaznici dobijaju smernice koje oblasti da unapređuju u budućem radu i kako da naučeno primene.

Predavač:Bojana Kovač Vučković,diplomirani ekonomista i marketing ekspert – Predavač na temu advertajzinga, digitalnog marketinga, društvenih mreža, komercijalne upotrebe društvenih mreža

Seminar je namenjen:svima koji planiraju da poboljšaju svoj biznis, promotivne aktivnosti, da optimizuju troškove i da započnu intenzivnu prodaju svojih proizvoda i usluga na internetu i društvenim mrežama.

Polaznici dobijaju: materijal sa primerima, spiskove alata i uputstva, testove, osveženje na pauzama, sertifikat PKS o odslušanom seminaru

Kotizacija:15.000,00 dinara po učesniku (plus PDV). Prijavljivanje na linku: Prijava

1 komentar

  1. Interesantno je da dotične nema na drustvenoj mrezi koju koriste poslovni i uspesni ljudi koji promovisu svoje vestine i dostignuca. Iskreno liči mi na uzimanje para kroz projekte. Dragi moji, internet je velika knjiga, sednite i krenite da se edukujete i informisete, a od ovih stručnjaka vi koristi nećete imati, već oni.
    Srdačan pozdrav

Ostavite odgovor