Pocetna Ekonomija „Čarli“ kafa u “Lidlu” pod brendom “Sunga”

„Čarli“ kafa u “Lidlu” pod brendom “Sunga”

2159
0
Podelite

Nemačka kompanija Lidl je prehrambeni trgovinski lanac broj jedan u Evropi i prvi je savremeni diskont u Srbiji gde je do sada otvorio 25 prodavnica u 19 gradova Srbije: 7 u Beogradu, i po jednu u Boru, Vršcu, Zrenjaninu, Inđiji, Jagodini, Kikindi, Kragujevcu, Kruševcu, Leskovcu, Nišu, Novom Sadu, Pančevu, Smederevu, Somboru, Subotici, Užicu, Čačku i Šapcu.

Martina Petrović, rukovodilac korporativnih komunikacija Lidla u Srbiji ističe da je Lidl u Užicu otvoren kada i prvih 16 prodavnica u Srbiji, tačnije 11. oktobra 2018:

-Izgradnja naše prodavnice u Užicu počela je u martu 2017. godine i tajala je negde do septembra, ali je kao i sve druge prodavnice otvorena u oktobru prošle godine. Ima 1400 kvadrata prodajnog prostora i oko 85 parking mesta. Posebno smo ponosni na to Užičani svakodnevno dolaze da kupuju kod nas, a mi se trudimo da uvek iznova budemo atraktivni za njih. U ovom trenutku u asortimanu imamo oko 1600 proizvoda, od njih je 350 poreklom iz Srbije, od oko 50 proizvođača odnosno dobavljača-

Martina naglašava da je Lidlova prodavnica u Užicu jedinstvena po tome što u ponudi ima kafu od lokalnog proizvođača:

-Vama Užičanima ona je poznatija kao Čarli, a za nas se zapravo ova kafa proizvodi i prodaje pod Lidlovim brendom Sunga. Posebno bih istakla da smo saradnju sa ovim dobavljačem počeli značajno pre samog otvaranja, nekih dve godine. Kada smo videli potencijal i kvalitet kafe koje oni proizvode i prodaju, zajedno smo sa njim radili i na tome da uvede IFS serifikat-kojim garantuje bezbednost i kvalitet proizvodnje i krajnjeg proizvoda, što je zapravo uslov za dobavljače da sarađuju sa Lidlom. Prezadovoljni smo što je vaš sugrađanin uspešno odgovorio na ove zahteve i da sada ovu kafu prodajemo ne samo u Užicu nego već i u svim drugim gradovima sa kojima Lidl u ovom trenutku posluje u Srbiji, a govorimo o 25 prodavnica u ovom trenutku ali što je još važnije ovu kafu ćemo nuditi i u svim narednim gradovima koje budemo otvarali pa tako i u Vrbasu, Paraćinu koje otvaramo za nedelju dana.

Užička kompanija Čarli d.o.o. je osnovana 1997. godine, kao mala porodična radnja, koja je zahvaljujući ulaganjima u kvalitet veoma brzo postala preduzeće konkurentno na nacionalnom nivou. Tradicija podizanja standarda kvaliteta nastavljena je u procesu ugovaranja saradnje sa Lidlom, kada je kompanija u proizvodnji implementirala IFS sertifikat. Na ovaj način stekli su se uslovi da užički brend učestvuje u asortimanu Lidla Srbija i da svoj proizvod prodaje širom Srbije.

Mirko Kovačević, vlasnik kompanije “Čarli“ kaže da je za dobijanje IFS sertifikata prvenstveno bilo potrebno nabaviti novu opremu kojom se dobilo i na kvalitetu kafe:

– Pre dve godine nabavili smo novu opremu jer je Lidl insistirao na IFS standardu . Dobili smo na kvalitetu kafe. Posle prženja kafe, kada se kafa ohladi ona prolazi kroz magnetno polje, zatim ide na separiranje, a separator odvaja sve nečistoće od kafe da bi zrno bilo čisto kada dođe na mlevenje i pakovanje. Lidl zahteva na kvalitetu pa tako svaka tri meseca kafa  ide na analizu u laboratroiju u Novi Bečej na prisustvo metala, surogata, teških metala akrilamida. Na tom izveštaju mora da stoji da je kafa bezbedna za upotrebu.

Trenutni kapaciteti „Čarli“ kapanije mogu da zadovolje potrebe Lidla, ali kako se očekuje povećanje broja Lidlovih prodavnica, u ovoj užičkoj kompaniji kažu da će to usloviti i proširenje njihovih kapaciteta:

– Planiramo da u nekoliko narednih meseci počnemo izgradnju novog pogona. U toku ove godine trebalo bi da završimo taj pogon sa novom opremom, koju smo već naručili a samim tim i novim radnicima koje ćemo zaposliti.

Ostavite odgovor