Pocetna Čajetina I Evropljani namiguju „Našoj Zlatki“

I Evropljani namiguju „Našoj Zlatki“

426
0
Podelite

Mlekara „Naša Zlatka“ iz Krive Reke priprema dokumentaciju za izvoznu dozvolu. O planiranim sajamskim  nastupima direktor „Zlatiborskog eko agrara“ Vladimir Bojović kaže da će za sada  fokus biti  na manifestacijama u zemlji i regionu, ali s obzirom na broj upita za plasman u zemlje EU u toku je i priprema dokumentacije za dozvolu.

Nasa Zlatka 4-Za početak, fokus će biti na manifestacijama u zemlji i regionu, a verujemo da ćemo krenuti i van prostora bivše SFRJ s obzirom da smo već do sada dobili brojne upite za izvoz i plasman i u EU pa smo stoga već u postupku pripreme potrebne dokumentacije za dobijanje izvozne dozvole  – kaže direktor „Zlatiborskog eko agrara“ Vladimir Bojović o planiranim sajamskim nastupima u ovoj godini.

Početak nove kalendarske godine za mlekaru iz Krive Reke znači nastavak dobre prakse. Brend „Naša Zlatka“ sa svojim mlečnim proizvodima i u novoj godini nastavlja  širenje tržišta i trudi se da dođe do što većeg broja onih koji će dati svoj sud o kvalitetu  proizvoda s obzirom na njihove hranljive sastojke, mineralnu vrednost i drugo.

Vladimir Bojovic 1-Sigurni u svoj kvalitet koji smo izgradili u prethodnoj godini, u ovoj se svakako više posvećujemo marketingu zlatkinog sira i kajmaka i raduje nas činjenica da svako ko proba zlatkin sir i kajmak postaje njen verni kupac. U toku novogodišnjih praznika obradovali smo naše najmlađe kupce pa smo u svim maloprodajnim objektima uz kupljen zlatkin proizvod dodeljivali i bojanku za decu inspirisanu viđenjem Zlatke od strane osnovaca koji su učestvovali u nagradnom konkursu na temu Zlatkine avanture. Sigurni smo da su uživali u mazanju kajmaka na hleb kao i u bojenju Zlatke u njenim avanturama. Ono što nam je u fokusu su svakako deca i uticaj na zdravu ishranu najmlađih članova našeg društva pa smo marketinški pre svega upravo iz toga orijentisani na decu i roditelje ali smo sigurni da bez obzira na godine, svako ko ume da prepozna kvalitet će svakako postati Zlatkin obožavalac – navodi direktor „Zlatiborskog eko agrara“ Vladimir Bojović. Na pitanje koji od Zlatkinih proizvoda izaziva najveću pažnju potrošača Bojović dodaje da iako su se u prethodnoj godini zaista trudili i uspeli u nameri da stvore kvalitetan i jedinstven sir na našem tržištu, svakako da je kajmak od prvog dana rada proizvod za kojim postoji najveća tražnja a pored njega i koziji sir čija je proizvodnja počela krajem godine i koji je izazvao izuzetno dobre reakcije tržišta tako da su prve količine odmah prodate.  Kakvo je interesovanje kooperanata da predaju mleko „Našoj Zlatki“ i kakvo je brojno stanje gazdinstava do kojih bez obzira na udaljenost stiže otkup mleka.

Nasa Zlatka 3– S obzirom na konstantno širenje proizvodnje, u skladu sa zahtevima tržišta, raste i potreba za većom količiniom mleka i mi smo u stalnoj potrazi za novim koperantima koji nam mogu ponuditi mleko koje kvalitetom odgovara potrebama naše mlekare. Trenutno se otkup mleka vrši od oko tridesetak kooperanata i sigurni smo da će u ovoj godini taj broj biti dupliran s obzirom na planove o proširenju kapaciteta mlekare – dodaje Bojović. Mlekara u Krvoj Reci kruna je prekograničnog projekta „Od mleka sa naših planina“ koji je svojevremeno finansirala Evropska unija.  „Naša Zlatka“ osmislila je interesantan marketinški nastup  oslonjen na kvalitet mleka i ostalih proizvoda, plasman se već odvija u prestonici, a interesovanja ima i iz pojedinih evropskih zemalja.

– Pored marketinga putem medija, svakako da nam je od primarnog značaja doći do kupca kroz direktan kontakt i priliku da proba naš proizvod i da se na osnovu toga odluči za kupovinu. S tim u vezi, svakako da je planiran nastup na svim značajnijim manifestacijama i sajmovima u ovoj godini kako bi Zlatka na najbolji mogući način mogla da predstavi jedinstven proizvod koji ima da ponudi.  Za početak, fokus će biti na manifestacijama u zemlji i regionu a verujemo da ćemo krenuti i van prostora bivše SFRJ s obzirom da smo već do sada dobili brojne upite za izvoz i plasam i u EU pa smo stoga već u postupku pripreme potrebne dokumentacije za dobijanje izvozne dozvole  – kaže direktor „Zlatiborskog eko agrara“ Vladimir Bojović.

Ostavite odgovor