Pocetna Ekonomija Pouzdan partner

Pouzdan partner

438
0
Podelite

Svaka godina bila je bolja od prethodne, ali se nije živelo raskalašno, već se ulagalo u razvoj firme, a ciljevi su bili realni, kažu u „Copper-Com“-u

Poštovanje i ispunjavanje obaveza prema državi, kupcima, dobavljačima i prema zaposlenima, da se dogovorena reč održi i po cenu sopstvene štete, najvažnije su vrednosti od osnivanja do danas, za porodičnu firmu „Copper-Com“, vlasnika Milovana Cvijovića iz Užica. Te obaveze, po rečima Milice Dulović, direktorke preduzeća, „Copper-Com“ servisira u dan. Zahvaljujući ovim vrednostima preduzeće je postalo prepoznatljivo, stabilno, bez velikih oscilacija u razvoju, bez velikih iskoraka, ali i padova, što je takođe važno, steklo je ogromno poverenje svih sa kojima sarađuje. Svaka godina bila je bolja od prethodne, ali se nije živelo raskalašno, već se ulagalo u razvoj firme, a ciljevi su bili realni. Još jedna od vrednosti ove porodične firme, što vlasnici skoro ne pominju, jedino uz insistiranje, je društvena odgovornost. Skoro da nema značajne humanitarne akcije u kojoj „Copper-Com“ ne učestvuje. Značajan deo od prihoda daruje društvenoj zajednici, u sport,  zdravstvo, u aktivnosti Srpske pravoslavne crkve, a svake godine deo je predviđen i za stipendiranje studenata. Društvena zajednica prepoznaje rad i poslovne rezultate „Copper-Com“-a i uzvraća. Jedno od priznanja, a koje je pre nekoliko dana stiglo u preduzeće, jeste i tradicionalna nagrada Privredne komore Srbije za poslovni uspeh ne samo u tekućoj, već i svim proteklim godinama.

-Od osnivanja se radilo na tome da budemo pouzdan partner što mislim da je veoma značajan kvalitet u ovim uslovima privređivanja. Sarađujemo sa proizvođačkim firmama, ali i velikim trgovinskim centrima, pratimo  da na vreme obezbedimo materijal u potrebnoj količini i kvalitetu. Tako da, kako su rasli naši partneri, bilo da su kupci ili dobavljači, rasli smo i razvijali se i mi, tako da smo od jedne male firme došli do sadašnjeg nivoa i to isključivo se oslanjajući na sopstvena sredstva- kaže direktorka Dulović koja je u „Copper-Com“-u više od 17 godina.

Copper com 2„Copper-Com“ je osnovan 1992. godine kao trgovinsko, proizvodno i uslužno preduzeće.

-Naša osnovna delatnost je trgovina poluproizvodima od bakra i mesinga, kao i otkup i prerada sekundarnih sirovina, međutim, opredeljenje je da se u narednim godinama što više okrenemo proizvodnji, da povećamo sadašnji obim prerade bakra i mesinga. Ove godine smo nabavili i mašine za proizvodnju aluminijumske stolarije. Za početak, uradićemo stolariju za naš objekat, to je bivša zgrada „Metaloprerade“, gde će biti mini trgovački centar u kojem ćemo ponuditi kupcima kvalitetnu belu tehniku po pristupačnim cenama, ali i opremu za vodovod, grejanje, rasvetu. Cilj nam je da to bude moderan centar po uzoru na evropske. Nadamo se da će objekat biti završen i početi da radi do juna naredne godine. Proizvodnju stolarije smo već počeli – kaže Ivan Cvijović,  vlasnik trgovinske radnje „Tehna“ koja je ćerka firma„Copper-Com“ –a, nastala 2005. godine i koja, osim u Užicu, ima prodavnicu bele tehnike i u Čajetini.

Kada je Milovan Cvijović osnovao „Copper-Com“ bilo je troje zaposlenih u malom prostoru u Ulici Nikole Pašića u Užicu. Sada firma raspolaže značajnim prostorom u okviru Slobodne zone Užice u Sevojnu gde je i upravna zgrada i ima 23 zaposlenih.

-Za nas je 2012. godina bila veoma značajna. Osim što smo obeležili dve decenije rada i postojanja, postali smo i deo Slobodne zone Užice u kojoj su Valjaonica bakra, Impol Seval i „Atlas“. Ispunili smo veoma stroge kriterijume i zahteve i ušli u Slobodnu zonu koja za trgovinu i nema posebnih benefita, ali daje naročite pogodnosti za proizvodnju, zato je nama i cilj da je razvijamo – ističe Ivan.

„Copper-Com“ ima svoje partnere širom Srbije, među najznačajnijim je Valjaonica bakra, ali je razvijena saradnja i sa partnerima sa prostora bivših jugoslovenskih republika, kao i iz Evrope. Takođe, u Zlatiborskom okrugu postoji dosta uspešnih preduzeća kao što su Elektrotermija, ABC proizvod, MTK metal-komerc, Termorad i mnoga druga sa kojima ima kvalitetnu saradnju.

Po rečima Milice Dulović, protekla godina za „Copper-Com“ bila je dobra, ali uvek može biti bolje.

-Ciljna grupa „Tehne“ je srednji sloj stanovništva kome omogućavamo da kupuju kvalitetnu belu tehniku na rate, na administrativne zabrane, a uz pristupačne cene. Sve ove povoljnosti ne bismo mogli da realizujemo bez velike podrške „Copper-Com“-a. Naredne godine, kada budemo u novom prostoru lakše ćemo moći da se nosimo sa jakom konkurencijom velikih  trgovinskih lanaca – kaže Ivan.

– Bez dobrih radnika nemoguće je bilo šta postići i zato se trudimo da sa svojim zaposlenima gradimo korektan odnos i da im izađemo u susret kad god je to potrebno- kaže Ivan Cvijović.

-Država bi trebalo da i domaćim privrednicima  koji ulažu u razvoj da istu podršku za nova ulaganja kao i stranim investitorima, da ih stimuliše  kroz rasterećenja, smanjenja poreza i doprinosa, vraćanje poreskog kredita u zakonskom roku i druge vidove podrške,- ističe direktorka Dulović.

Ostavite odgovor